plugg!

Sitter med titti och pluggar, tog bara en liten snabbpaus för att skriva ett snabbis inlägg. Blir tyvärr inte mycket bloggande idag eftersom att jag rider ikväll och kommer komma hem sent, tror inte jag kommer orka blogga då men vi få se.

Hade iallfall utvecklingssamtal i skolan idag, gick väl inte så bra tycker jag. Måste verkligen börja skärpa mig, helt seriöst! Även fast att jag har höjt mig i ganska många ämnen så behöver jag kämpa mycket mer, och jag har bara sju månader kvar, sen är det kört! Så nu har jag bestämt mig att spendera mer tid åt att plugga och mindra åt datorn.

eller jag har egentligen inget val, pappa och min lärare har nån jävla överenskommelse om att de ska ringas varje vecka och se hur det går för mig och att jag inte får sitta vid datorn lika mycket. buhuu! Min lärare tror att jag har en sjukdom som gör att jag är beroende av datan? hahaha. aja det var allt för stunden, ska fortsätta plugga. pussar&ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />