slingis.

Nu sitter jag med den fula hättan på huvudet och jag börjar känna hur det bränns lite grann hehe. Det tog lite tid eftersom det hände lite saker emellan och så. Men jag ser ut som jag vat inte vad, men något riktigt räligt iallfall haha. Hatar de här mössliknande plast sakerna man måste ha på huvudet, det gör så ont när man drar igenom den vassa saken och drar ut håret. I den situationen blir jag så arg att jag faktiskt kan döda någon haha, var nära på att kasta ut mamma från fönstret, höhö. Men nu är det bara att vänta på att tiden ska bli tillräckligt för att jag ska tvätta ur det. Håll nu tummarna för mig att det blir fint. Nu ska tjockisen upp och äta .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />