snö!?

Oh herre min gud! På väg hem från skolan ser vi de första snörflingorna som trillar ner över Malmö. Jag vill inte! Vill ha värme nunun, man blir ju helt nere av detta kalla vädret. Jag fryser ju till döds varje morgon innan skolan. *brrr!"

Iallfall så är jag hemma nu & inne från den hemska kylan som blir värre och värre för varje dag. Mamma är hemma från sjukhuset nu vilket är jättebra eftersom det har varit väldigt tomt utan henne här hemma. Och saker och ting fungerar verkligen inte utan min mamma i huset hehe.

Idag är det onsdag, vilket betyder ridnind ikväll. Hoppning idag, ska bli kulkul höhö. Fast ännu än gång får jag ångest när jag tänker på kyyylan, fast äh strunt i det nu. Har nyss ätit mitt goda mellanmål, och gissa vad det bestod av? Jo, babyfood igen. Åh såå gott ju! Man är ju en liten bebis trots allt hihihi.



Kommentarer
Postat av: s

okej va bra:) jodå samma här! hur var dagen? kram

2009-11-04 @ 16:10:05
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />