söndag.

Åhhh äntligen paus! Från alllting! Har städat hela mitt rum, asså verkligen hela. Hittade saker som jag inte ens trodde existrerade längre haha. Och så har jag dessutom städat nästan hela vår våning, eller jag kan ju inte säga JAG, utan min syster kom på besök idag och tvingade mig haha. Den ända pausen jag har haft är när jag såg repris avsnittet av Desperata hemmafruar och när jag åt middag. Sen har jag varit i gång hela dagen.

Snart ska jag slänga mig i soffan och kolla på Top Model som även går idag. Klockan 18.00 på trean. Sitter nu med min godispåse som jag nyss tömt, så innan top model börjar ska jag gå och hitta något mer gott att smaska på under tiden hehe.

Får en jävla ångest när jag tänker på att det är skooola imorgon! Fyfan vad lovet har gott fort. Men som man säger, tiden går fort när man har kul. Och kul är verkligen det rätta ordet för detta lovet... Lite senare ska ni även få höra en dålig nyhet, orkar inte skriva nu så jag lämnar det till senare. pussar sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />