tio sanningar.


*
jag hatar mörk choklad men ändå sitter jag och äter nu. har snart ätit upp ett helt paket höhö.

* När jag var mindre ville jag heta jessica, och 2005 "bytte" jag namn till jessica, inom familjen då. Lyssnade bara om de kallade mig för jessica. Än idag kallar vissa av mina släktingar mig för Jessica haha.

* Jag tycker hättemycket om att äta bebismat.

* Jag älskar tecknade "prinnsess" filmer. T.ex som snövit, askungen, rapunzel m.m. hehe.

* Jag brukar kolla på Disneychannel.


*Jag älskar när det går snabbt. Bil, karusell, vad som helst, bara det är fart! :)

*Jag tycker ramlösa är det godaste som finns.


* Jag hatar när jag inte får som jag vill & kan ibland tjata om grej jag vill ha, inte för att jag vill ha DEN utan bara för att jag vill få min vilja igenom.

* Jag är väääldigt envis.

* Jag står inte ut med att det är det minsta stökigt i mitt rum. Städar så fort någonting inte ligger rätt. Ibland om det är för mycket stök får jag panik att jag inte ens vill vara i rummet, till slut är det så stökigt att jag tvinagr mig själv att städa.


japp, det var tio sanningar om mig. De blir konstigare & konstigare för varje gång jag gör en sådan lista, haha. :)


Kommentarer
Postat av: TÄVLING

Hej! Missa inte min tävling som jag har på bloggen just nu,skulle vara kul om du var med! kram

2009-11-05 @ 16:08:02
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Ervisa

sjukt fin blogg =)

& kolla gärna in min blogg och för tillfället har jag frågestund.



2009-11-06 @ 22:23:21
URL: http://ervisadani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />