trött.

Kom hem från skolan för ett tag sen, och snacka om att jag är trött! Har varit det hela dagen faktiskt, hatar den känslan när man sitter på en lektion och man bara känner hur ögonen vill stängas men man kämpar emot allt vad det går för att det inte ska hända haha. Så jobbigt! Men nu är jag iallfall hemma och det känns super skönt, kommer nog sova fint ikväll! Och tidigt ska det också vara!

Ska äta snart och så, sen blir det nog att sätta igång med detta jävla pluggandet som äter mig sakta inifrån. Jag är så trött på skola helt seriöst. Ska bara ut och gå en snabbisruna med Baby nu sen är jag tillbaka pussar! ♥♥♥♥

http://wwled.blogg.se/images/2008/plugga_22925640.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />