we're home bitches.

Japp då är vi hemma efter en rolig kväll, hade faktiskt ganska kul. Rebecca följde emd mig hem, men hon ligger och snarkar i min säng höhö, ska nog ta och väcka henne snart!

Iallfall så har jag nyss satt in bilderna i datorn från kvällen. Dock så hamnar lååångt ifrån hälften av bilderna här haha. Nonono! Men några kanske. Pappa lämnade iallfall av mig i busshållsplatsen, men egentligen avr det helt onödigt att ta buss, åkte bara två stationer haha. Men jag mötte upp alla i bussen, det var en massa kaniner, sjuksköterskor, cowboys osv haha. Sen åkte vi vidare till en kompis som hade maskeradfesten. Pappa kom och hämtade mig och tjockisen och now we're home! bilder komemer strax.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />