BK dag 1.

haaleo.

Sitter här , typ halvdöd eller vad man ska kalla det. Är iallfall helt slut, i både kroppen och hjärnan. Som sagt så började jag min prao på Burger King idag, och det gick ju hur bra som helst. Det var ju ganska stressigt och så, men annars var det ganska roligt. Det ända som var dåligt var nog värmen som höll på att ta död på mig! Måste verkligen säga att jag tycker synd om de som jobbar där på somrarna :|. Oh gud måste verkligen säga hur duktig jag är på att fixa mig snabbt, och med snabbt menar jag på mindre än tio minuter! Jasmin skulle komma till mig typ tjugo över 8 idag så vi skulle ta bussen, och så kommer hon då, och kan ni gissa vad lilla jag höll på med då? Jo jag låg i sängen och undrade varför jag inte var trött eftersom klockan var ju "sju" i mitt huvud. Så tar jag en titt på klockan och flyger upp ur sängen och hon idioten står och skrattar åt mig som stressade röven av mig. Men jag hann haha :D

Vi slutade iallfall klockan tre, så vi tog e runda i stan. Och jag köpte en jättesöt tröja. Lägger upp bild imorgon, eftersom jag fortfarande inte har fått tillbaka min kameeera! Tror min pappa börjar bli lite senil? Iallfall så efter stan så tog vi bussen hem så stack jag och roro hem till dittan som kommit hem från Thailand. Hälsade på henne och lite så, har saknat henne den jäveln. Och nu är jag hemma. Ska ta det lugnt och försöka lägga mig tidigt idag så det inte blir som idag hehe, pusssiipussar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />