#df546g65dg.

tjulululuu.

De närmaste timmarna har jag bara suttit och försökt fixa min fula design haha. Bättre än såhär blir det helt enkelt inte. Iallfall inte idag, för allt jag ser i huvudet nu är bokstäver och siffror. Detta får samma effekter på mig som pluggandet ju haha. Ännu har jag inte fårr tillbaka min kamera!, Jag går snart under! Är sjukt irriterad, fast jag ska få den snart :(, hoppas jag iallfall. Min blogg är ju helt ful utan bilder. Men snart så! Ska köra igång en frågestund imorgon tror jag, det var ju ett tag sen. så glöm inte att kolla in då. pussipussipussar.


Kommentarer
Postat av: fanny

haha jag bor i en liten stad som heter nässjö :p sj?

2009-10-03 @ 18:36:27
URL: http://fannyskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />