ginatricot.


Som sagt så kollade jag ju lite kläder på nätet, så jag kollade in på Gina lite. Hittade en massa jättefina stickade höst tröjor och lite annat. Den gråa där det sår "Me myself and I" på blev jag helt kär i, så sjukt söt var den. Tror jag ska köpa den. Och mössan var också jättesöt, jag älskar sånahär stickade hängande mössor. Har redan en vit och en svart fast ska nog köpa en till. Iallfall sen så hittade lite andra saker som var allt annat än snyggt! Tillexempel grejerna till höger. Hemska, säger jag bara! Den svarta jackan se ut som en blandning mellan en rymddräkt och en sopsäck, och den gråa är bara llmänt ful. Likaså de två andra klänningarna eller vad man ska kalla det haha.

Nu sitter jag här och proppar i mig popcorn och ska börja kolla igenom frågorna som ni ställt. pussipusss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />