helvetesdag.

Kom hem för ett tag sen, men vi har haft en massa folk hemma så jag har inte kunnat blogga eller så. Men min dag har varit ett helvete kan man säga! Det började såhär.

Jag började klockan halv elva, vilket var superskönt! , Vi hade elevens val-dag så jag hade ridning, och ridningen gick bra. Efter det stack jag till BK och åt med några vänner, sen tog jag bussen hem. Då upptäcker jag att jag inte har några nycklar och att inte en jävel är hemma. Så då ringde jag mamma, hon var på sjukhuset av en konstig anledning och kunde inte prata. Pappa jobbade och där satt jag som en idiot i TVÅ hela timmar i vår gungsoffa som vi har i trädgården och åt slut på vårt äppelträd. Jag höll på att frysa gumpalallan av mig ska jag säga er! Till slut efter två timmars väntan får jag syn på min kusin som var påväg hem, tur att man har kusiner som bor nära. Så jag följde med henne hem, sen bar det av till stallet igen eftersom att jag hade ridning ju. och nu är jag här med emma, som ska sova här. haha det enda positiva med min utelåsning var att jag hann tänka igenom en jävla massa.... puss på livet.♥♥♥♥

http://ip2-mariehus.momentumsoftware.se/UserFiles/Image/Diverse%20klippta%20bilder/nyckelknippa.jpg




Kommentarer
Postat av: romeo

re: haha nope har nt gått i skolan på ett år:P ska börja igen nästa termin hahaha



& de blev shhi fest för ja belv helt deppi haha palla festa då

2009-10-21 @ 22:23:11
URL: http://romeobaaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />