överlevde mirakulöst.



oh shit! Såg denna video på aftonbladet.se, en mamma råkar släppa sin barnvagn på perrongen exakt när tåget ska passera och just i det ögonblicket rullar vagnen med det 6 månader gamla barnet, ner på tågrälsen. Kan inte ens tänka mig hur mamman kände i det ögonblicket, måste vara hemskt ju! Själv hade jag nog dött på plats om jag hade sett min bebis trilla framför ett tåg. Men det sjuka var att bebisen överlevde med bara en bula på huvudet. Änglavakt? vilken lättnad för mamman, kan jag tänka mig... glad att barnet klarade sig iallfall.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ja verkligen! Dessutom var det rätt fint slut idag. :D Med att susan gjorde det rätta så att säga.

2009-10-20 @ 23:12:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: okejokej ;D försöker sova men de funkar inte så bra haha..

2009-10-20 @ 23:26:15
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />