säsongspremiär på desperata.

hey sweetipie.

Är äntligen hemma nu, eller jag har ju varit det ett tag men nu har jag äntligen bytt om till myskläder, fixat mig lite och bara allmänt tagit det lugnt. Prao dag 2 på BK idag då, gick ju ganska bra. Men jävligt mycket jobb. Efter praoen tog vi ännu en runda i stan, kollade runt lite och så. Tog även en titt inne på Zara, gud asså! Har nog aldrig gått in där utan att ha blivit kär i minst 2 par skor. lovelove!

Iallfall så nu sitter jag här lyssnar på låten som jag lyssnat på i typ.. en evighet?, det är ju såklart "nu måste vi dra", med ken ring. Det går liksom inte utan den. Sitter iallfall och väntar på att klockan ska bli nio, för jag hoppas att ni vet vad som händer då?!, Ögonblicket jag väntat på väldigt länge. Låter som om jag ska gifta mig haha, nej men menar faktiskt DESPERATA hemmafruar! tihihi säsongspremiär today. pusselipussar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />