söndag.

hejhopp.

Blev inget bloggande igår märkte jag. Men jag hann verkligen inte. Jag vaknade runt två tiden, sen åt jag och så, sen duschade jag, och så började jag göra mig i ordning inför kvällen. När jag fixat mig och sånt så ringer afro mig och har panik för hon vet inte vad hon ska ha på sig så där fick supersnälla jag springa hela vägen hem till henne, halvfixat, höga skor, och en boll på huvudet. Ni kan ju gissa hur det såg ut haha.

Efter det kom pappa och hämtade oss och lämnade av oss hos aylin, födelsedagsgrisen då. Vi hade faktiskt jättekul, bev en jävla massa skratt kan jag säga haha, lite för mycket tillochmed haha. Vi åt, snackade, massa musik, och till slut slängde alla sig i sofforna och så kollade vi på "sex and the city"- filmen. Lyckad kväll faktiskt. Iallfall så kom jag hem runt halv tolv tiden tror jag, var sjukt trött så jag däckade direkt haha. Och så vakande jag runt tolv idag, har ätit och så, och nu ska jag kolla på bilderna från igår, får se om jag vågar lägga ut några här haha. pusselipussar.




Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Det är strålande, hur är det själv? :)

2009-10-11 @ 13:57:47
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />