stan&fika.

hellu babes.

Sitter och känner hur min Frapino som jag köpte på Espresso House är på väg upp. Åh fy fan vad jag mår illa nu haha. Iallfall så var ju sista dagen på praoen idag, ganska skönt faktiskt, men kommer nog ändå sakna det lite grann. Efter praoen så stack vi till stan och kolalde runt lite, det var ju ganska fint väder idag. Vi träffade några vänner och var i stan en liten stund sen tog vi bussen hem. Och nu sitter hon här, och mår hyfsat illa.

Vet inte vad jag ska göra denna fredags kväll, skulle egentligen hem till min kusin men det sket sig. Sen så ville min syster bjuda med mig på bio men av en kosntig anledning så har jag inte lust för att gå ut idag faktiskt. Vill nog bara vara hemma och ta det lugnt. Men imorgon däremot så ska en kompis ha födelsedagsfest, så så kommer jag att spendera min lörsdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />