svar på tal.

*hur gammal är du?: Jag är 15 år.

*vart bor du?:
Jag bor i Malmö, bästa platsen ever.

*vilken klass går du i?:
Jag går i nian.

*vad ska du ta för gymnasium och vilken linje?:
Jag vet faktiskt inte riktigt än vilken linje jag vill gå, men det lutar nog mest åt Samhälle, Jag vill inte inrikta mig på något speciellt i och med att jag inte vet vad jag vill bli. För om man inriktar sig på någonting speciellt och sen inte trivs med det yrket så blir det nog ganska jobbigt. Därför vill jag ta Samhälle någonting, dck inte samhälle-samhälle, för tråkigt ju. Men jag får väl se. Och när det gälelr vilken skola jag vill gå i står det nog mellan Borgar eller Latin. :)

*Varför började du blogga? Egentligen började jag blogga för flera år sedan, då hade jag en blogg med min bästa vän. Tiden gick och vi gick aldrig in där mer, så till slut glömde vi bort lösenordet och nu kan vi inte gå in där haha. Oh gud vilka bilder det finns där. Sen så fick jag tanken att börja blogga igen i våras, då jag hade tråkigt. Så jag testade igen och jag tyckte det var skitkul, därför fortsatte jag. :)

*ska jag köpa en trisslott? gör du så.
kommer jag vinna?
helt klart.
när får jag löneförhöjning?
38:nde oktober. ;)

*Är du utlänsk? Du har ett så vackert sydamerikanskt utseende eller något i den stilen!
Tack så mycket. :), ja jag är faktiskt utländsk men jag kommer ifrån irak. Har hört att jag ser ut som en marockan, men dock inte sydamerikansk hehe. Men asså jag är ju egentligen född i Jordanien, men båda mina föräldrar är från irak så jag antar väl att jag också är det haha. Men jag är uppväxt i Sverige. Flyttade hit när jag var 2 år.

*Vad är det bästa du vet?: Haha det var en svår fråga, men jag vet inte. Listan på saker jag älskar kan göras lång men det allra bästa är nog mina vänner och min familj antar jag. Och så får vi inte glömma donkan hihi.

*Är lockarna i headern naturliga? Om inte: HUR GÖR DU??
: I vanligt fall har jag lockigt hår. Men inte riktigt så som på bilden. Men jag gör så att när jag duschar så torkar jag håret med en handduk ganska mycket. Sen böjer jag mig ner och tar gelé/mousse på handen och kammar först genom håret med fingarna och gelét, sen liksom kramar jag upp det, kramar kramar hela tiden. Sen sätter jag upp det i en jättehög boll på huvudet och sover med den så är den perfekt till nästa dag annars om jag vill ha det samma dag så bara torkar jag det med en hårfön så det går snabbare.

*Hur får du så fint hår!?: svar finns på föregående fråga :D, och tack.

*har du kille?
nej.

*när fyller du år?
Jag fyller år 27 mars :)

*var kommer du ifrån?
svar finns lite längre upp haha.

*Har du srora händer?
nej haha?

*E du lång?
166, så jag vet inte, kanske lite grann.

*E du kille egentligen?
Njaa sist jag kollade så fanns det ingenting där nere så nej. 100 % tjej.


Så det var frågorna, haha. Tack alla ni som ställde frågor. Vissa skummare än andra men whatever. Ni fick iallfall svar på allihopa haha. pussar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tänkte bara säga att ifall du ska gå i en bra skola så sök till petri el. borgar :), och på petri har dem en skit bra linje nämnligen samhälle språk. för de som gillar att både plugga samhälle men också lära sig språk för att resa och sånt. Men i och med att många väljer det så måste man ha bra betyg. I år var intagningen 230. Men good luck tjejn ska bli kul om du börjar där. för då lär man känna dig

2009-10-05 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />