tisdag.

Skoldagen idag har varit helt perfekt haha. Bara tre lektioner. Det har varit jätteskönt att kunna ha lektion i lugn o ro, och faktiskt fått lära sig någonting, händer inte ofta i min klass haha! Tycker det är mycket bättre när man är mindre grupepr för då är det liksom lättare att koncentrara sig och lättare att få hjälp med det man behöver hjälp med. Fick en massa beröm haha, jag har varit så duktig idag tycker jag, en puss till mig. Nu sitetr jag här och kollar igenom lite bilder och rensar min data från altl skit, behövs verkligen!
Fy satan avd kallt det börjar bli, frös röven av mig i morse haha. Min kusin kom nyss hit och frågade om jag ville med hem till mina ndra kusin så det ska jag, haha ahr ändå inegt bättre för mig. pusiiies.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />