bad update.

hejhopp.

Är hos min storasyster just nu. Jag och min andra syster kom hit igår kväll och har sovit här. Jag är ju ledig idag också, men imorgon är det skola igen. Jag vaknade klockan två idag vilket var väldigt korkat gjort, med tanke på att jag måste lägga mig tidigt idag eftersom jag har skola imorgon. Men det kommer nog bli lite svårt när jag ahr vaknat så sent.

Iallfall så stack jag till stan igår med jasmin och reham, vi fortsatte vårt Prao-letande. Till slut fick vi på Burger King. HAHA! Det ska väl bli kul antar jag... eller inte. Men det kommer väl ändå bli helt okej med tanke på att vi är tre stycken och i restaurangen bredvid praoar afro och adriana. BLoggar mer när jag kommer hem lite senare orkar inte just nu. Ville bara försäkra er om att jag fortfarande lever.

Puusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />