duscha. packa. sova.

tjosan i trosan.

Har precis kollast på Idol, denna gången var dem i bästa staden ever, Malmö såklart! HAah jag älskar verkligen det prorammet, vet att jag sagt det förr men jag gör verkligen det. Ska alldelles strax packa och lite sånt inför imorgon då jag sticker till Helsingborg, efter att jag har packat och sånt så ska jag duscha och efter det blir det hoppa ner i sängen för jag är jättetrött redan och jag måste upp lite tidigare morgon än vanligt eftersom jag måste till afro tidigt för att fixa kakorna och litta sånt hihi. Godnatt och puss på er ifall jag inte hinner skrvia mer ikväll. Kameran följer såklart åsså med till HBG så det blir nog massa bilder.


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

idol är så rolig! XD

2009-09-12 @ 18:34:02
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />