fredag.

hejsvej!

Sitter här, nyvaken efter fyra timmars sömn. Jag ver helt serisöst slut när jag kom hem idag. Däckade direkt och har inte vaknat förens nu, så det kommer bli lite svårt att somna ikväll tror jag haha, men det gör ju ingenting i och med att det inte är skola imorgon så jag behöver inte gå upp speciellt tidigt. Skönt att veckan gått snabbt tycker jag. Eller det var ju en väldigt kort vecka för den delan, men skönt med helg nu. Sitter fortfarande med min bästaste vän för tillfället, nämligen den gigantiska halsduken runt min hals. Jag sa ju att jag började bli sjuk och.... voíla! Här sitten hon förskyld och ont i halsen. Hoppas det blir bättre snart för jag orkar verkligen inte bli sjuk nu. Imorgon blir det förhoppningsvis Oxie, ska sova hos rebecca som jag inte sett på väldigt länge, och har saknat som fan. Jag,rebecca och emma ska ha lite myskväll med Twilight och annat myspys. Så denna helgen är bara att ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />