myshelg.

hejhopp.

Kom hem för nån timme sen från Rebecca. Jag och emma sov ju där igår. Vi har faktiskt har jättekul. Jag tog bussen till oxie runt sex tiden, sen så väntade vi på emma hos rebecca. Sen mötte vi upp emma, och gick och köpte godis och massa annat som vi tjockade oss med under kvällen. Efter det stack vi hem och då kom selene också. Vi kollade ju på Twilight som sagt. Det är sjukt att jag har missat den filmen. Den är så sjukt bra, älskar den! Skulle kunna se den flera gånger i rad. Som tur är så kommer tvåan snart på bio och gissa om jag ska ha första och bästa platsen i biosalongen! Jaja minsann.

Efter filmen igår så bara satt vi och snackade en massa och tramsade en hel del kan jag säga er. Bl.a ansiktsmålning haha. Ja ibland måste barnet i sig själv få komma ut och ha sig. Och jag blir speciellt flummig på kvällarna då jag börjar bli trött så vi typ skrattade åt allt som inte var så roligt egentligen haha. Vi somnade dock inte förens halv fyra imorse tror jag. Kameran var ju helt klart med och det togs en massa bilder men som vanligt fular min data sig så jag lägger in dem lite senare ist. Ska alldelles strax upp och vänta in top Model som är på klockan sju.


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

sv: Oh jag använder också Telescopic, carbon black :P Men skulle vilja ha en sån vattenfast också.. :)

2009-09-20 @ 19:01:41
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: V A N E S S A

Haha oj vad sent du såg på twilight :D men visst e den bra??

2009-09-20 @ 22:03:15
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />