no school.

hejhopp.

Vaknade runt sjutiden imorse, kände mig inte så bra så jag stannade hemma från skolan. Vaknade dock inte förens två i eftermiddags, vilket inte alls var så bra haha. Men ja, jag har sovit ut och vilat iallfall så nu mår jag bättre. Vid sex tiden idag stack jag och pappa även på möte i skolan med klassen angående klassresan som ska bli så sjukt roligt, och snacka om att jag ser fram emot det. Bara vänta på att tiden ska gå fort. Åh fan nu fick jag nyss upp en massa tankar om skolan, bla att jag har ett jävla arbete som ska in, och jag har en jävla press på mig känns det som. Så jag ska faktiskt ta hem grejer imorgon och försöka plugga lite. Arbetet är om religioner, vilket jag tycker är skit intressant faktiskt. Oh shiit om tio minuter börjar IDOL!, Missa det förfan inte haha. Ska springa upp och förberade mig med min efterlängtade Ben&Jerrys- Halfe Baked. Som jag ska smaka för första gången. Hihih puss på er. skriver nog lite mer efter tv-tittandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />