pluggplugg.

tjingeling!

kan ni gissa vad jag gör?, Jo det är faktiskt så att jag pluggar! Och ja, det händer verkligen på riktigt haha. Har en jävla press på mig för att arbetet skulle egentligen in på torsdag men vi sköt upp det till nästa fredag istället vilket jag tycker är skitbra! Nu kan jag lugna ner mig lite. Iallfall så kom jag hem från skolan för en stund sen. Skoldagen var helt okej, bortsett från att jag stressade röven av mig imorse då jag vaknar tjugo minuter innan jag började, eller jag trodde ju att jag började då men jag började en kvart efter det. Men i vilket fall som så var det jävligt stressigt. Ja nu ska jag återgå till pluggandet. pusss.


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

haha jaa dom är ju superfina :D

2009-09-22 @ 16:30:06
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />