tio sanningar.



* Jag ÄLSKAR broccoli. Skulle kunna leva på det. (det trodde ni inte va!)
* Jag måste ha en kudde i famnen när jag ser skräckfilm, så jag kan gömma mig.
* Denna har åsså med skräckfilmer att göra, men när jag blir rädd, håller jag för öronen men kollar fortfarande på filmen. Blir mindre rädd när jag inte hör den läskiga musiken. :$
* I sexan var jag ett helvetes poblembarn i skolan... trodde ni inte om söta,snälla, rara ragge va!?
* När jag var liten badade jag min hamster i saft. (vetifan varför jag och min kompis fick för oss att den skulle gilla det?)
* När jag var mindre ville jag bli rappare så jag skrev egna texter haha, detta vet verkligen INGEN om! Har faktiskt kvar vissa av dom hahahah. pinsamt.
* Jag vill adoptera ett barn nångång i framtiden.
* Jag har haft så svårt att försöka tänka ut vad jag vill bli när jag blir stor. Men ett av alternativen är att jag jättegärna vill hjälpa cancersjuka barn.
* Jag hade en period för nåt år sen då jag lyssnade på McFly hela tiden, verkligen HELA tiden.
* Jag är superduper mörkrädd, om jag ska sova och jag är ensam i rummet måste jag ha en liten lampa tänd.. :$

hahahah, ja det finns en massa roliga saker man inte vet om mig. Nu ska jag faktiskt gå upp och äta för jag har inte ätit sen klockan 12 i förmiddags och jag dör snart av hunger så puss på er sålänge haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />