äntligen hemma!

ja hej hopp!
är äntligen hemma efter en jävligt händelserik dag, har inte varit hemma sen tio imorse och kom alldelles hem. Vill bara slänga av mig kläderna och hoppa in i duschen och typ stanna där i några timmar eller så.

Har bl.a varit på sjukhuset idag och så, kollade till mina kusiner som jag tidigare berättade hade varit med om den jävla branden. Som tur är så är ingen av dem så allvarligt skadade, lite rökskador i lungorna och annat smått, hoppas de bli bättre snabbt, det vet jag att de blir! Och en annan sak som är sjukt jobbig är att de har förlorat allting de hade, verkligen allting... min morbrors fru svimmade tillochmed när hon kom hem från jobbet och såg huset som var helt förstört och bara i en ända röra.

De ända som blev allvarligt skadade, eller rättare sagt dog var deras kanin och fågel, lite synd faktiskt, vi fick komma på en lögn till min yngsta kusin att de hade flytt från elden och sprungit bort. Bättre det än att säga hur det egentligen gick till.. ska sitta lite till här vid datorn sen ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att bara ta det lugnt framför datorn eller så... ha en fin kväll! (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />