...

jahaa, jättemysigt sätt att bli väckt på. Min kusin ringer och säger att våra kusiners lägenhet nyss brunnit ner. Slängde på mig kläderna och sprang hem till min kusin direkt. Inte till de som det brann hos utan min kusin som sov där över natten. Hon berättade allt när jag kom hit och fyfan säger jag bara. De vaknade av röken och kom knappt ut. Shit vad hemskt det måste ha varit... Vi vet inte så mycket ännu mer än att min morbror och mina två kusiner är på sjukhuset nu, så sjukt jobbigt att vi inte kan få tag på någon som är där. De var sju sycken i lägenheten men de andra behövde inte åka till sjukhuset. Men jag tackar gud att ingen blev allvarligt skadad och hoppas iallfall att de som är på sjukis nu mår bättre snart.

KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA ARTIKELN I SYDSVENSKAN.



mina kusiners sovrum där det kommer eld ifrån.


Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson

vad startade branden?

2010-04-05 @ 16:56:02
Postat av: Anonym

oj oj stackars

2010-04-05 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />