hos älskling

hellu, inget bloggande idag nej, har faktiskt inte suttit vid en dator så det är därför. Är iallfall hos älsklingen R nu, vi har faktiskt haft en mysig dag. Ganska lugn och skön. Efter skolan åkte jag hit så fixade vi oss lite, sen drog jag, hon och F ner mot stan, kollade runt lite och så. Vi åt även chinabox, mycket gott! Senare stack F och då var det bara jag och min lilla tös kvar, vi gick runt bara lite senare satte vi oss på Barista och tog en liten fika, satt kvar där ett tag och bara snackade, träffade några andra vänner och bara hade allmänt trevligt och kul.

Det var ganska längesen jag och möga hittade på något, bara vi två. Och med hitta på något menar jag inte att jag kommer hit eller hon till mig och sitta och möga, utan jag menar typ, ut och ta en fika eller liknanade, så det var ganska mysigt, alltid lika kul med my love!

När vi kom hem, satt vi bara ute en liten stund och träffade resten av mögisarna och nu är vi hemma och är typ halvt helt döda, bara ligger här i sängen och fösöker klura ut vad vi härnäst ska hitta på hehe, bli säkert något kul, like always. Men ni får ha en fortsatt fin kväll! (L)


pussa min näsa snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />