måndag.

måndag is back, betyder ny vecka, nya saker att se fram emot! Tycker verckorna går jättesnabbt nu förtiden, det är ju skitbra, tiden blir bara kortare och kortare till vi slutar skolan och får vårt efterlängtade sommarlov som vi säkert alla ser fram mot!

Men tills dess är det bara att ge järnet i skolan! Fick reda på en del bra saker i skolan idag, angående mig själv då, och jag blir så glad och stolt över mig själv. Man får faktiskt lust att kämpa ännu mer och mer för varje bra sak som man gör, det känns så för mig iallfall. :)

iallfall jag sitter här med mina hörlurar i öronen och försöker vara så tyst som möjligt, min fina sumobrottare är på besök igen, och han ligger och snarkar bakom mig. Har legat ett bra tag och bara pussat på hans varma mjuka händer och kollat på hans änglalika ansikte när han sover, yummiee! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />