my new best friend....


... är denna snyggingen! Min mobil ni vet som jag köpte för typ en och en halv månad sen, den rosa? ja iallfall den, den tröttnade jag så jävla mycket på, vet inte varför men den bara störde mig haha, så jag fick en ny igår av papi, visst är den fin! gillar den supermycket och är jättenöjd med den faktiskt, det bästa är att jag nu kan proppa den fullll med en massa ny musik, har 8 GB så det får plats en jävla massa hehe, det gillas! hehe var bara tvungen att visa upp min lilla bebis, puss på er den !


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej hallå!

skäms för min dåliga uppdatering, men nu är jag på hugget igen! :)

2010-04-23 @ 18:33:12
URL: http://johannagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />