pic's - parkpromenad.

Som jag sa igår så tog vi en liten promenad i parken igår. Passade på att fota lite höhö, tyckte bilden på blommorna blev jättefin. Den är helt vårig och söt, solnedgången var också jättefin igår, pussa den. Ohh nu tänker jag mig en mysig sommarkväll ute vid västra hamnen, sitter och kollar på den fina solnedgången, med en av de gosa glassarna som säljs där, mummmss! back to reality raggz! nej det gäller att vänta några veckor till bara, sen är det dags igen! :)


det var jätteläskigt här ska ni veta, för jag fick hoppa sjukt långt för att kunna nå ut till den jävla stenen, så jag tog ut min mobil och allting och la det på gräset ifall jag skulle trilla i haha, ser ni vilka risker jag tar?!

Kommentarer
Postat av: Silasamna

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2012-08-09 @ 09:24:27
URL: http://silasamna.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />