svar på tal.



kommentar 1: har inte kunnat blogga på de senaste dagarna pga av att jag inte haft tillgång till datorn. Lite synd nu ju, en läsare mindre höhö :(

kommentar 2: HAHAHA såna här kommentarer tycker jag är skitroliga faktiskt, tyckar inte ni också det? Ja jag ser iallfall ingenting som härmas från någon, o förresten så har jag typ gjort videoblogg två gånger, ser absolut ingenting som härmar Kenza där, men whatever puss på dig. =)

kommentar 3:
 
svarta leggings-ginatricot
grön tubtopp som egentligen är underkjol från ginatricot, fast jag hade den all the way up.
svarta pumps-skopunkten
grön väska- vero moda
skinnjacka- H&M =)

kommentar 4: min syster har körkort ja haha

kommentar 5: japp jag är muslim och jag har 4 systrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />