tisdag.

jahallleeo (skånsk dialekt)
vad ahr ni busar för er en sån här tisdag som denna? Själv kom jag typ nyss hem från skiiiolan, nej skojar skolan haha och sitter och mögar mig framför datorn nu för att jag inte har något bättre för mig. Är på ett konstigt humör, vet inte hur jag ska förklara men det är ganska kul faktiskt haha. Okej nej nu känner jag mig lite som ett psykfall, men aja ni får leva med det.

Jahapp, tisdag idag då, kort och skön skoldag, fast då var lovet tyvärr slut och skitplugget har börjat igen. Alltså egentligen vet jag inte varför vi alla sitter och klagar 24/7 på skola, "åh vad jobbigt med läxa", "ahh palla gå till tre på eftermiddan", detta är ingenting! iallfall inte jämfört med vad som väntar oss senare. Nästan alla vuxna eller iallfall alla som gått ut grundskolan eller gymnasium som hör folk klaga på skolan säger alltid något i stil med "jag önskar jag fortfarnde gick i skolan", eller "ta vara på tiden i grundskolan". Så säger typ iallfall alla mina äldre syskon och kusiner... Så grundskolan kanske inte är så dum som vi tycker trots allt? haha nej men vad är detta för skitsnack jag pratar om? "skolan är bra"? vad är det för fel på mig?, i told you, mitt psykhumör börjar titta fram, bäst jag avslutar detta inlägg här va. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />