torsdag- nationella f*ttprov!

god daaaaaag!?

ja hej på er, här sitter jag, vid datorn, på bloggen, när jag egentligen borde plugga röven av mig! Aja ska sätta igång med det om en stund, eller ett tag, eller typ aldrig?, haha nej skojar, jag ska faktiskt ta tag i det och ta huvudet ur röven och bli klar faktiskt!

Nu sitter jag iallfall och har för första gången på två veckor kommit hem utan att vara ensam hehe, mina älskade försälrar kom ju hem går kväll, det var därför jag inte bloggade, hann inte. Var upptagen med att kramas och få presenter haha. Nej men jag har faktiskt saknat dem ganska mycket, fast måste erkänna att det var ganska skönt att få vara ensam ett tag. Kan behövas ibland. Har iallfall ätit mat nu (mammas goda som jag saknat super!) och nu är jag mätt och belåten, ska strax återgå till mitt pluggande. På tal om skola och plugg så ahde vi jävla nationella proven i matte idag, det gick nog helt okej, men det var skitjobbigt, men håller tumamrna att det gick bra! , för mig och för alla er andra som också fick lida idag och göra det! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />