busy day.

gokväll!!

har verkligen inte hunnit blogga idag för det har varit en väääldigt stressig dag kan jag tala om för er. Vaknade vid ett tiden och åt och så, sen duschade jag och började sakta göra mig i ordning inför kvällen. Min kusin ska ju gifta sig (tusen grattis) så man har, eller vi araber har typ något som kallas Mahar innan bröllopet, haha vet inte hur jag ska förklara på svenska men typ som en förlovningsfest, då prästen, eller sheichen som det heter på arabiska kommer och de sätter på sig ringar och sånt annat gulligt. Ännu en gång tusen grattis till paret, jättegulliga var dem! :*

är iallfall hemma nu och är ganska trött faktiskt, men inte riktigt att jag kan sova, så ska nog lägga in lite bilder från idag och så hehe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />