fredag den 13:de.

ooo läskiiigt värre haha, fredag den trettonde. Vågar man vistas utanför sitt rum? haha nej skojar med vadfan, jag är ju otursbarnet själv så tror inte att denna dagen gör mig mer skada än alla andra dagar.. japp man vänjer sig hehe. Jag vaknade iallfall för typ en timme sen, och har legat i sängen ett bra tag och snackat i telefon med rebzz. Hon kommer över idag i think och så ska vi äta mycket mat och bli feta. haha nej men något i den stiel blir det sökert. Man kan ju inte motså att äta tills man spricker just den här månaden när all goda mat finns framme, we like!

Iallfall, just nu sitter jag bara och typ... gör inget vettigt, eller jo kliar mig på hakan. Ja det är nog det ända vettiga jag gör. Jävla skit, det är pga det skitpudret jag andvänt, börjar alltid klia efteråt. Fast att jag inte haft det nu i ansiktet på ca tre dagar så kliar det ändå... aja nus ka jag fortsätta klia tills jag kommer på något annat att göra. :*


Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg :)

2010-08-13 @ 15:58:11
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />