he he he rastlösheten is killing me!



ja exakt, snart skjuter jag mig själv! nej men f*cking inte vad jag gör vaken, kommer snart klä av mig och springa naken runt huset eller något. Sitter och mögar mig vid datorn, har kollat på igenom A Walk To Remember ett par gånger, kan inte sluta vadfan, tar om samma scener hela tiden, älska den filmen alltså vadfan! gulligt värre... aja ska fortsätta kolla på scener och gråta mig till sömns eller något haha, pussa era små rumpor! och alltså är någon vaken nu (eller läser min blogg såhär dags) så kontakta mig gärna, släng en kommentar eller något! dfhdfghgh ghhh hy:*

Kommentarer
Postat av: ELIN

svar;Taack =)

2010-08-06 @ 10:55:16
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />