HELLU SUCKER.

tjenixen i flixen busar!
vad hsr ni för er!? ja själv sitter jag och petar i näsan, nej skojar men funderar faktiskt på det för jag har inget annat för mig. Kom nyss hem efter att ha varit hos rebecca.

Drog ju till stallet igår för jag trodde (notera trodde!) att jag hade ridning, men nej jag har tydligen blivit förflyttad till en annan grupp (en högre hehe) så mina riddagar är tisdagar numera. Efter att ha varit i stallet åkte vi hem till rebecca och sov där, jag och nelly.

Imorse drog jag och rebecca tummarna ur röven och traskade iväg till gymmet och tränade lite granna, satan vad det tar på energin, herregud. Men kände mig jävligt duktig efteråt iallfall hehe :)

Efter det skulle jag och näälls ta bussen hem så vi stannade i stallet på vägen för bussen skulle inte komma förens tjugo minuter men vad tror ni inte händer, joooo vi missat bussf*ttan, men vad tror ni händer igen när den andra kommer så missar vi den också så där blir vi i ytterligare 20 min, aj vi kom hem tillslut och nu ska jag äta upp mina händer för jag är svinhungrig!


peeeeace&luuuuuuuv!


Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe ät någonting då ;)

2010-08-19 @ 19:19:53
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />