HOOOOOOOME!

hejjhopp!

Har varit hos rebecca sen i förregår, kom hem för en stund sen. Jag och Nelly sov där så vi tog bussen hem för ett tag sen, sen tog vi en runda in till stallet lite. Igår var vi ute med resten av folket typ, vi bara satt ute och tog det lugnt, vi gjorde även en läskig nattpromenad i någon äcklig skog eller vad fan det nu var. Sen satte vi oss på en lekplats och blev där resten av kvällen, en msssa dans och snack o musik blev det iallfall. en del skador ochså bl.a höhö.. :(

under vår lilla promenad i stallet idag kom jag på att jag saknar ridningen som fan faktiskt, det ska bli skönt att börja rida nästa vecka igen hehe! Kom hem för en stund sen iallfall, är ensam hemma nu för mam&pap och syster drog till stranden. Jag orkar inte göra något så jag stannar hemma idag tror jag, skönt tycker jag.. ska hoppa in och ta en skön dusch nu sen vet jag inte, ska nog ta det lugnt och så bara :)

Fan vad regnigt och äckligt vi har haft det de senaste dagarna, jävla skitväder. Men det är skitskönt att det är soligt och varmt idag iallfall. Hoppas det är fint väder nästa vecka då Malmöfestivalen är, hehe. Ser fram emot nästa vecka men ändå inte för då är skolan bara några dagar närmre. ohh ångest, om två veckor sitter vi i en ny skola, nya salar och nytt folk. kul.. verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />