kommentarer&svar.

Anonym om hello autumn:
sökte du in till kenzas & elite model look ? för om du är åtminstånde 170 tkr jag du verkligen borde!

SVAR: nej det gjorde jag inte, är ju inte riktigt 170 cm lång så det var ju synd.. men tack så mycket!

Anonym om hello autumn:
sååå jäävla synd att en sån kanon blogg ( som bör upplysas mer av andra ) ska vara så dåligt uppdaterat :/
du gör verkligen ett kanon jobb med din blogg(Y) diggar den grovt men skulle va kul om du uppdaterade oftare..

SVAR: hehe förlåt förlåt! får lite skuldkänslor när jag får såna här kommentarer haha, nej men ska fan bättra mig. har bara varit lite svårt att hinna blogga lika mycket som innan, nu när jag går i skola i stan så tar det en stund innan jag kommer hem och så, men tack så mycket, och blir verkligen glad av att du tycker om den :)

Anonym om hello autumn:
hur lång är du

SVAR: jag är nog 167 cm lång typ kan jag gissa, inte hundra, men runt där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />