måndag

hejsvej sven!

som flera tusen där ute är jag säkert inte den ända som är så jävla trött! Måndagstrött, då man bara väntar på att dagen ska gå så att man kan hoppa in i säng så fort som möjligt. Men jag gav tyvärr upp för ca en och en halvtimme sedan. Råkade somna, då min säng kallade på mig tills jag inte kunde stå emot läääägre. Det var liksom den "amen jag ska bara ligga ner i fem minuter, jag ska inte somna...." men neeej vilka fem minuter hallå, det blev en timme och lite till. Och den värsta delen är att jag vaknar och är ensam hemma! dom jävlarna har smygit iväg utan att säga något, fan vad jag hatar att vakna upp ensam!

Efter skolan drog jag äff&rors iallfall lite runt i stan skulle ordna lite med busskort och sånt så det blev lite rundor i stan, även ett besök på donken, gjorde min dag det där alltså..

ajaj nu sitter jag här och typ lavettar mig själv som straff för att jag somnade, för liksom hur fan ska jag kunna sova inatt. Mina såna hät powernaps förstör alltidd.. ja men nu ska jag faktiskt piggna till lite så ska jag ta igen lite bloggning för dagen eftersom att jag inte kunnat blogga idag ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />