måndag

hejhopp!

Har inte bloggat på ett par dagar för att jag inte har varit hemma, har varit hos rebecca. Hennes syster är bortrest så vi fick även nycklarna till deras hus och så har vi varit där och tagit det lugnt och haft det mysigt och så hehe. Var även i Oxie igår också så kunde inte blogga för jag kom hem runt tolvtiden och då orkade jag inte sitta vid datorn heller. Hassan och mormor sov här, så jag hassan och rana kollade film och så när jag kom hem efter att de hade hämtat mig. Är iallfall hemma nu, har varit på banken med pappa och fixat lite, och så var vi i mediamarkt och köpte lite grejer och så.

Några av er har säkert varit i skolan idag för första gången denna termin. Själv har jag sommarlov i en vecka till. vill inte, vill inte. Jag har iallfall sovit hela dagen, eller till klockan fyra iallfall. För att intet känna av hungern haha, fastar idag igen, hehe. Känner mig så duktig. Men är jävligt hungrig ska ni veta, men det är bara en och en halv timme kvar så det går säkert snabbt :)

Nu ska jag lägga in lite bilder i datorn och så från dagarna som varit :*

pussies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />