NRJ in the park.


jahapp då var man faktisktligen och såg denna pågen live idag. snacka om snygggging! hur fan kan jag ha missat detta, fan alltså! men iallfall hehe. Var ju nrj in the park på Malmöfestivalen ikväll, kom nyss hem. Stack bara dit för nrj skitet pallade inte vara där längre, skola imorgon och så. Men jag är ensam hemma nu och kommer bli det ett tag till, vågar inte soooova fast att jag är sjukt trött!

Aja NRJ saken var faktiskt ganska bra, lyssnade på lazee, rasmus seebach (love), million stylez och MOHOMBI heheheh, i wanna boombangbang with your body yo, we gotta rough it up before we take it sloooow. Den biten har soo fastnat in my head män, nej nu ska jag snacka med boobsan i tel för jag är ensam o pallar inte med ensamheten hehe pusss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />