@ rebs house!

shlululu mofos!
befinner mig hos rebecca nu, efter festivalen igår natt drog vi hit och har sovit här. Vi har båda lyckats dra på oss en jävla förkyldning! Och jag har sjukt ont i min hals, vet inte om det beror på allt skrik eller om jag håler på att bli tjock i halsen... perfekt tajming att bli sjuk nu när skolan börjat, toppen!

Iallafall så vet det ju sista dagen på Malmöfestivalen igår. Vi hade faktiskt skitlkul, men fyfan vad äckligt mycket folk som var där. Ni anar inte köerna till ALLT! vi stod i kön till karusellen i fucking 40 minuter! och folk tryckte och puttades som om de aldrig hade åkt karusell förr, fyfan säger jag bara. blev så jävla irriterad. Och att folk står och röker i såna köer, helt jävla körda i huvudet...

Aja bortsett från det så hade vi kul fan, blev en massa karusellåkande, och skrikande gför den delen. Jag åkte den jävka Booster och trodde jag skulle dö fan, den har aldrig varit så sjuk under alla gånger jag åkt den, jag skakade fan i en kvart efter haha. Men fan vilken adrenalinkick man får, blir helt hyper. Åh jag älskar när det går fort! Aja nu är jag ju som sagt hos rebecca och vi sitter båda två snoriga och har ont i halsen, snart ska vi traska hem till mig och sjuka oss där, ha en bra dag! :*


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

ursäkta för sent svar, :)

jag bor på augustenborg, men gåri skolan i krisitanstad .D kram

2010-08-28 @ 20:55:04
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />