sorry mögisar

har inte bloggat på de senasta dagarna riktigt som jag brukar. andelning 1. jag var på Malmöfestivalen igår. 2. Min msn funkar faan fortfarande inte så helt seriöst har jag inte haft lust att sitta vid datorn haha. Men nu fan skiter jag, jag ska göra en ny msn (det skär i mitt hjärta), för alltså åh jag blir så irriterad. Man kan ju inte få hjälp med det heller, nej skitsupport till max!

Iallfall så drog jag till nelly igår när jag var klar så gjortde hon sig i ordning ock sånt så kom antonia också sen drog vi in till stan och mötte upp de andra och festivalade oss för fullt, haha nej men vi hade skitkul faktiskt. Åkte en massa karuseller, fyfan vad cool jag känner mig, så nu är jag lagom hes i halsen :), det är jag alltid när skolan börjar pga allt karusell-skrik haha. & såklart åt den goda festivalmaten.. som man alltid ångrar att man ätit efter en stund. Var iallfall hemma runt två tiden så sov Y hos mig också.

Iallfall, nu tar jag paus idag och blir hemma tror jag, kasnke dra till festivalen ikv igen, inte säkert... Skolan början ju fan överimorgon, creepy shit fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />