stupidhead!

heyy felllas!

sitter med min fina turban på huvudet, nej skojar, sitter med en handduk som jag ahr virat in mitt jävla hår i. Duschade nyss, och nu känner jag att jag kommer däcka vilken sekund som helst ! Måste..försöka..hålla mig.. vaken ! haha nej men så låter mina två hjärnceller just nu. stackars bill&will.

Skulle egentligen rida idag ju, men tror ni det blev av ?, nej! varför? jo för att jag är en idiot. Jag kom på att jag hade glömt mina ridskor hos rebecca. Det kom jag på när jag hade klätt på mig och stod i dörren och skrek att mamma skulle skynda sig och köra mig.. så det blev ingen ridning för mig idag helt enkelt, fan alltså. Jag är översugen på att rida nu, efter den här långa pausen under sommaren. fast måste erkänna att det inte alls är samma sak nu längre i stallet, inget är detsamma som det brukade...

skolan idag var ganska rolig faktiskt haha, på vår tre timamrs långa håltimme drog vi till malmöfestivalen lite haha, i och mad att vi är så cool att skolan ligger mitt i stan så är vi ju exakt vid MF. Så första drog vi dit och åkte lite med tjejerna från klassen, och den jävla gubben som hade hand om karusellerna hade igång den i 5 och en halv f*cking minut och vi hade nyss ätit lunch, det är nog en av de dummaste grejerna jag gjort haha.

ja nu ska jag vila upp mig lite och kolla på PLL och bara ta det lugnt, utan att somna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />