tordag !

!HOLAA!

hehe spanska här ja! Hade spanska första gången idag, haha fyfan säger jag bara. Ingen bra idé alls att börja spanska steg tre när man gått ut med IG i grundskolan. så jag ska byta till steg1. hehe. fast då går jag miste om en resa, men skit i det fan, haha palla sitta som ett frågeteckan i tre år för en resa, nej tack! hellre lär jag mig något... (ja jag skrev nyss det där, är minst lika förvånad som er)

aja kom iallfall hem från skolan för en stund sen, ganska chill dag. Ännu en gång drog vi till malmöfestivalen på rasten och åkte karueller, börjar bli löjligt fan haha. Man sitter och skriker bara för att liksom. helt så "aaaaah!!" när man inte ens känner för att skrika haha. nej skojar men det var faktiskt kul, så tog vi även en mysig fika på redfellas juicebar. Imorgon är sista dagen på malmöfestivalen, så dit drar jag nog imorgon kväll sen så är den årliga festivalveckan över för malmös del, då är det bara att vänta in nästa år haha.. :)


mmmuuums! Frozen yoghurt på redfellas juicebar is the shit! yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />