we love fridays!

hello matee!
vad sysslar ni med dåååå? Själv kom jag hem för en stund sen. Började klockan halv ett idag så jag och äff drog in till stan lite tidigare för en supergod lunch/frukost på Subway, det smakade gott kan jag lova! Efter det drog vi till skolan och samlades med klassen, sjukt dryg dag ska ni veta haha. Lärarna hade ordnat fika och sånt till oss men alla satt som frågeteckan i hela klassrummet knäpptysta. Till slut packade läraren ihop fikat (och var väldigt arg) och slängde ut oss haha, så vi fick sluta för dagen.

Efter det abr det av till stan med chasmine, maria och äff, där träffade vi även på sandra och vi tog en fika på espresso house. Så det har varit min dag, ganska lugn och skön. Äff och chasmine stack hem efter en stund så jag sandra och maria bara promenerade runt lite i stan och så, folk har ju redan börjat fylla stan inför malmöfestivalen. Drog hem efter ett tag och nu sitter jag här. har nyss snackat med älsklis i telefon och vi har snackat lite om ikväll, sista dagen på malmöfestivalen så självklart ska vi dra dit.

Har inte varit med mögis på ett par dagar och jag kan lova att det känns dom ett år hehe, miss u darling! så det ska bli kulkul. Nu ska jag ta det lite lugnt och så sen göra mig i ordning och sen blire stan igen, vi hörs puss! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />