back to town.

godmorgon alla därute som förhoppningsvis sovit ut bättre än jag själv har gjort... Var uppe och kollade på film igår natt med min syster och somnade inte förräns runt klockan 4 tror jag, och då sov jag typ en timme sen vaknade jag, och somnade ytterligare någon timme och vaknade. Så min sömn har inte direkt varit den bästa.
Men nu är jag uppe iallfall och ska alldelles strax dra och hämta upp melisa, sen drar vi till stan och ska fixa ett par grejer. t.ex. Hennes naglar, sen ska vi sola, förhoppningsvis äta också. Sen ska jag möta upp rebecca och då ska hennes naglar fixas och en massa annat så det blir mycket idag... jävla nyår, sätter stress på människor för fullt!
jaja nu måste jag kila men ni får ha en fin dag !

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur ska du fira nyår?:)

2010-12-30 @ 13:09:11
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/
Postat av: shadi

snygg blogg ;)

hur är det med dej då ?:)

2010-12-30 @ 19:50:55
URL: http://aboutmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />