balsammetoden- för lockigt hår.

Igår la jag ju in en klagobild då jag skrev att jag saknade mitt gamla lockiga hår, nu har jag surfat runt lite och försökt hitta något passande och hamnade på en hemsida som jag brukade vara inne på förr också. En hemsida för lockigt hår. Det gfinns en metod man avvänder för att håret ska vara lockigt och inte fluffigt och risigt, denna metoden testade jag en gån för längesedan men ska jag vara ärlig så har jag glömt resultatet så jag tänkte ge mig in på den ännu en gång, den kallas Balsammetoden. Det innebär att man slutar använda schampoo och bara balsam istället, jag vet det låter lite nasty men läs här så ska ni få se att det inte alls är det. Kan ju lika bra att passa på experimentera de här vockorna som jag ändå inte går i skolan haha. Och denna metoden passar oftast de som har lockigt hår men det står även hur ni med rakt hår kan göra så kika in vettja :)

GÅ IN HÄR OCH LÄS MER OM HUR MAN GÖR EXAKT OCH SÅ!
testa ni också och skicka gärna bilder på om ni ser resultat på ert hår :)



här är en tjej som testat detta och hon ahr ju fått resultat evrkar det som !


källa: lockig.se

Kommentarer
Postat av: Vanessa

man förlorar iaf inget på att testa :)

2010-12-27 @ 08:50:18
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />