dag 1 på lovet.

godmorgon bloggen!

ja jag säger godmorgon klockan lite innan fyra eftersom att jag vaknade för en stund sen, hur fan lyckad man. Usch känns så äckligt att sova bort hela dagen vadfan. Men det finns ju verkligen inget annat att göra, för att gå ut, det tänker jag verkligen inte göra! Big NONO på den där...Får väl ruttna inomhus hela lovet med min lilla Milo, så vi lär känna varandra!

Drog på festen igår ju, hade egentligen inte alls lust för fest som jag sa men sen bestämde jag och afro oss för att dra ändå, och vadfan tror ni inte händer, vi fastnar med bilen i snön i en jävla halvtimme påväg dit. Stog ute och skrapade bort snön med mina klackar, helvetes skit. Jag är så jävla trött på skitvädret! Kom loss till slut och begav oss dit, var inte där så länge, sen drog vi hem igen. Vi var verkligen inte på festhumör om man säger så...

Jag är iallfall vaken nu och ska snart upp och äta och myspysa lite här hemma med familjen i think!


hade verkligen inte tackat nej till den här skinande solen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />